WAŻNE: Zamówienia na dodatki przyjmujemy minimum miesiąc przed ślubem (w przypadku projektu indywidualnego 1,5 miesiąca).
01
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Zamówienia dodatków to możliwość skorzystania zarówno z istniejących projektów jak i stworzenie projektu od zera.
- dodatki z kolekcji gotowych
W celu ich zamówienia prosimy o zakup konkretnych dodatków z naszego sklepu. - dodatki z projektu indywidualnego
Projekt i opłata projektowa będzie analogicznie przygotowana jak w przypadku indywidualnych zaproszeń.
Po otrzymaniu wiadomości, skontaktujemy się z Wami niezwłocznie potwierdzając przyjęcie zamówienia.
02
PROJEKT
To moment, w którym wysyłacie nam wszystkie niezbędne informacje i teksty (możecie również skorzystać z gotowych zaproponowanych przeze nas), w zależności od wybranych przez Was dodatków ślubnych.
03
AKCEPTACJA
Do 10 dni roboczych wysyłamy Wam projekt w formie cyfrowej w celu jego akceptacji.
04
PŁATNOŚĆ
Gdy projekt zostanie przez Was zaakceptowany – prosimy o wysłanie ostatecznej listy gości (jeśli uległa zmianie). Jest to ostatni moment, na dokonanie zmian oraz opłacenie pozostałej kwoty za zamówienie.
05
DRUK I KOMPLETOWANIE ZAMÓWIENIA
Od tego momentu niemożliwe jest wprowadzanie zmian. Wydruk dodatków nastąpi minimum 14 dni przed ślubem. Wysyłka zamówienia zostanie dostosowana do terminu uroczystości.
UWAGA:
- Projekt zaakceptowany z błędami nie będzie podlegał reklamacji.
- Niedostarczenie przez klienta wymaganych materiałów w ustalonym terminie ma wpływ na możliwe wydłużenie procesu zamówienia.