01
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Zdecydowaliście się na jeden z gotowych projektów w sklepie?* Prosimy Was teraz o wybranie interesującej Was ilości oraz opcjonalnych, dodatkowych elementów papeterii a następnie opłacenie zamówienia. Na maila otrzymacie powiadomienie o przyjęciu zamówienia z prośbą o uzupełnienie szczegółów.
*Istnieje możliwość dostosowania kolorystyki oraz drobnych szczegółów projektu gotowego. Naliczana jest wtedy opłata dodatkowa w wysokości 100zł.
02
PROJEKT
To moment, w którym wysyłacie nam wszystkie niezbędne informacje i teksty*, które chcecie zawrzeć w zaproszeniu, m.in:
- miejsce ślubu i wesela (dokładny adres i nazwa)
- treść zaproszenia i zawiadomienia
- czy zaproszenia będą personalizowane, czy z pustym miejscem do odręcznego wpisania nazwisk gości.
* Prześlemy Wam plik z wzorami do inspiracji.
03
AKCEPTACJA
Do 5 dni roboczych wysyłamy Wam projekt w formie cyfrowej w celu jego akceptacji.
04
LISTA GOŚCI
Gdy projekt zostanie przez Was zaakceptowany – prosimy o przesłanie ostatecznej listy gości. WAŻNE – nie ingerujemy w poprawność wysyłanej listy gości. Prosimy więc o odmienienie i dokładne sprawdzenie wysyłanych danych.
05
KOMPLETOWANIE ZAMÓWIENIA
Teraz nastąpi wydruk Waszych zaproszeń, które zostaną do Was wysłane. Cały proces realizacji zamówienia powinien się zamknąć w maksymalnie 15 dniach roboczych.
UWAGA:
- Projekt zaakceptowany z błędami nie będzie podlegał reklamacji.
- Niedostarczenie przez klienta wymaganych materiałów w ustalonym terminie ma wpływ na możliwe wydłużenie procesu zamówienia.